Automatické účtování - méně práce, více pohody
Usnadněte si zpracování dokladů pomocí funkce Automatické účtování. Nastavte pravidla, podle kterých se účetní nastavení automaticky přiřadí k uloženým dokladům.
modul

Jednodušší zpracování dokladů

Díky modulu Automatické účtování budou mít vytvořené doklady předvyplněná účetní nastavení. To vám zjednoduší práci s doklady, protože k nim nebudete muset údaje doplňovat ručně.

Pravidla pro automatické účtování


Můžete přednastavit:
Zoznam výhod
Název společnosti
Zoznam výhod
Typ platby
Zoznam výhod
Účetní položku
Zoznam výhod
Číselnou řadu / pokladnu
Zoznam výhod
Nákladové středisko
Zoznam výhod
Zákazku
Zoznam výhod
Činnost
Zoznam výhod
Projekt
Zoznam výhod
Poznámku

Často kladené otázky

Nejčastější otázky ohledně modulu Automatické účtování

Jaké výhody přináší Automatické účtování?

1. Rychlé zpracování dokladů a automatické předúčtování: Šetří čas a eliminuje manuální práci.
2. Nižší chybovost: Automatizace minimalizuje chyby při zadávání účetních údajů.
3. Jednoduchost opakování: Jednou nastavená pravidla se automaticky použijí na všechny budoucí doklady.

Jak vytvořit Automatické účtování, najdete na tomto odkazu.

Pro jaké typy dokladů je možné nastavit Automatické účtování?

Automatické účtování můžete nastavit pro Bločky i Faktury. Více o nastavení najdete v návodu na tomto odkazu.

Je modul Automatické účtování zpoplatněný?

Ano, modul Automatické účtování je zpoplatněný částkou 39 Kč + DPH za každou firmu. Více o cenách našich modulů najdete v Cenníku.